VILKÅR & HANDELSBETINGELSER

Generel Information
info@lhsfur.dk
CVR.nr: 39729830

Betalingsmetode

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og inkl. moms.

Vi accepterer Paypal, ViaBill, VISA/Dankort, Mastercard og MobilePay.
Betalingen opkræves, når varen bestilles og accepteres. 

Leveringstid:

2-4 hverdage, såfremt vi har din vare på lager. 
Kontakt os, hvis vi ikke har din størrelse på lager: info@lhsfur.dk, så regner vi produktionstiden ud for dig.

Gratis forsendelse:

Vi tilbyder sikker og gratis forsendelse med GLS eller DAO. Du får besked om din forsendelse på mail og sms. 

Fortrydelsesret:

Du har som forbruger 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos LHS fur.
Vi tilbyder 14 dages returret fra den dag du har modtaget din vare. Varen skal være ubrugt og i samme stand, som du da modtog den. Køber er ansvarlig for forsendelsen og betaler selv fragtomkosninger. 
Bemærk, at vi har ingen returret på varer, som er købt på udsalg eller skræddersyet varer.

Hvordan sender jeg varen retur?

Hvis du fortryder dit køb, skal varen sendes retur til adressen:
Kattehalevej 7
3460 Birkerød

Bliver varen sendt retur EFTER de 14 dages returfrist, kan varen ikke refunderes og det vil koste et fragtforsendelse gebyr på 49 kr. at få samme pakke fremsendt igen. Når du skal sende en pakke retur, skal du vedlægge ordresedlen som var i pakken da du modtog den. Send pakken retur til vores adresse.

Du må gerne sende enten med GLS eller DAO, så vi kan følge med i sporing af pakken.

Ombytning:
 
Hvis du ønsker at bytte din vare, skal du kontakte os inden 14 dage fra den dag du har modtaget din vare. 

Gældende for specielt producerede varer:

I overensstemmelse med loven om forbrugerbeskyttelse ved fjernhandel og hjemmesalgsaftaler har forbrugeren, som hovedregel fortrydelsesret jvf. (§ 13). Ifølge (§ 14, 3 p.) gælder hovedreglen dog ikke varer, som er specielt producerede og som på grund af sin beskaffenhed ikke kan tilbageleveres.

Reklamationsret:

24 måneders garanti. Du skal reklamere inden for "rimelig tid", efter at du har opdaget varens fejl. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter at fejlen er opdaget, vil klagen altid være rettidig. Reklamationsretten gælder ikke ved almindelig slidtage af produktet. 

Fortrolighedspolitik:

Virksomheden forstår og respekterer vigtigheden af privatlivets fred på internettet. Virksomheden vil ikke videregive kunde / brugeroplysninger til tredjeparter, medmindre det er nødvendigt at gennemføre en transaktion. Virksomheden sælger ikke kundens navn, adresse, e-mail-adresse, kreditkortoplysninger eller personlige oplysninger til nogen tredjepart uden kundens forudgående tilladelse.